środa, 12 czerwca 2013

Bezinteresowność jest dobra ☺

Co Wy myślicie nad tym , czy zaprosić do domu osobę bezdomną , biedną ??
Czy spytalibyście sie osoby bezdomnej , biednej , czy nie chce czegoś zjeść ??
Wielu ludzi nie wie ,że bezdomność , czy bieda nie jest spowodowana w 60% , alkocholizmem . Niektórzy po prostu nie mają nic , bo tak chciał pan Bóg . Jednak , dlaczego tak postępuje.
Może jednak to nie Bóg ingeruje w życie lecz prawo , państwo. Cały czas na lekcjach w szkolach mówią nam , powtażają cały czas to samo . To co jest zapisane na kartkach w zeszycie , podręczniku , książeczce do religii ... Uczynki miłosierne nic więcej ... Zapisane jest :
1.  GŁODNYCH NAKARMIĆ
2. SPRAGNIONYCH NAPOIĆ
3 . NAGICH PRZYODZIAĆ ...
Każy man to mówi lecz , czy sam to robi , czy karmi głodnych ?! Na te pytania sami odpowiedzmy sobie sami :  CZY JESTEŚMY W STANIE PODEJŚĆ NA ULICY DO BEZDOMNEGO I DAĆ MU KAWAŁEG NAWET BUŁKI , CZY CHLEBA ???
CZY MAMY NA TYLE ODWAGI I NIEPRZEJMYJĄC SIE NICZYM PODEJDZIEMY DO BIEDEJ MATKI Z DZIECKIEM I WRĘCZYMY JEJ UBRANIA DLA DZIECKA ??


 To co sie dzieje na świecie ... nikt nie ma na to wpływu oprucz nas samych . Tylko my małymi gestami możemy pomóc innym . Nie patrząc po względem ,że ja dam mu chleb a on mi da 10 zł .
Nie na tym to wszystko polega . Spróbujmy pomocy BEZINTERESOWNEJ .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
autor: KOALA *-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz